Transport van Overveld B.V. is een logistiek dienstverlener gespecialiseerd in groupage vervoer van en naar Zuid-Europa. Service, klantgerichtheid en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel.
Wegens versterking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega, voor de volgende functie:
MEDEWERKER ORDER ENTRY – PARTTIME / FULLTIME
Functieomschrijving:
- Ondersteuning planning op administratief gebied waaronder:
- Verwerken van klantorders in ons TMS
- Administratieve afhandeling van zendingen en ritten in diverse systemen.
- Beantwoorden van POD aanvragen.
- Balie werkzaamheden tijdens kantooruren.
Functie-eisen:
- Mbo werk- en denkniveau
- Affiniteit met administratieve processen en logistieke werkomgeving
- Klant- en resultaatgericht, flexibel en enthousiast
- Kennis van de Engelse en Franse (pre) taal
Wij bieden:
- Een prettige en compleet nieuwe informele werkomgeving.
- Een interessante functie bij een internationaal opererend bedrijf.
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- (CAO Beroepsgoederenvervoer).
Interesse? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV per mail.
Deze kun je sturen naar de afdeling Personeelszaken: PZ@overveld.nl