Customer Service Key Accounts m/v – fulltime

Transport van Overveld > Vacatures > Customer Service Key Accounts m/v – fulltime

De CS Key Accounts ondersteunt de logistieke en commerciële belangen van de grootste import Spanje klanten van Transport van Overveld. Dit houdt in dat je een spin in het web bent tussen onze vestigingen en de klanten. Je zorgt er op dagelijkse basis voor dat de klanten voorzien worden van up-to-date overzichten (in Excel) met de status van de lopende zendingen.

Je signaleert knelpunten in de afhalingen en/of aanleveringen en gaat hier actief mee aan de slag met de collega’s van de transportafdelingen in Nederland en Spanje. Je verzorgt rapportages aan de hand van de gemaakte overzichten, eventueel aangevuld met gegevens uit de BI tool.

Tenslotte ondersteun je de importcollega’s in de communicatie met charters en de afstemmingen van de afleveringen verzorgd door charters.

Functieomschrijving:

    • Aanspreekpunt van de klanten
    • Informeren klanten over de status van verzending
    • Opvolgen zendingen en ritten
    • administratieve afhandeling van zendingen en ritten in diverse systemen
    • Opstellen rapportages

Functie-eisen :

  • Afgeronde MBO(+) opleiding
  • Affiniteit met administratieve processen en logistieke werkomgeving
  • Vaardig met MS office applicaties (met name Excel)
  • Commerciële instelling
  • Klantgericht, resultaatgericht, flexibel en enthousiast
  • Kennis van de Engelse- en Spaanse taal

Wij bieden:

  • Een prettige en nieuwe werkomgeving
  • Een interessante functie bij een internationaal opererend bedrijf
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO Beroepsgoederenvervoer)

Interesse? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV per mail.

Mailen graag naar Personeelszaken pz@overveld.nl