Customer Service Key Accounts m/v – fulltime

Transport van Overveld > Vacatures > Customer Service Key Accounts m/v – fulltime

De Customer Service Key accounts Medewerker ondersteunt de logistieke en commerciële belangen van de grootste import Spanje klanten van Transport van Overveld. Dit houdt in dat je een spin in het web bent tussen onze vestigingen en de klanten. Dagelijks heb je contact met onze grootste klanten en de verschillende planafdelingen in onze organisatie. Je signaleert eventuele vertragingen en informeert de klanten adequaat en slagvaardig. Je motto is dat voor iedere uitdaging een oplossing voorhanden is.

Functieomschrijving:

  • Aanspreekpunt van de klanten.
  • Informeren klanten over de status van de zendingen
  • Opvolgen zendingen en ritten
  • Tijdigheid van afhalen en leveren bewaken in overleg met de
  • Planafdelingen
  • Administratieve afhandeling van zendingen en ritten in diverse systemen
  • Opstellen rapportages

Functie-eisen :

  • Afgeronde MBO(+) opleiding
  • Affiniteit met administratieve processen en logistieke werkomgeving
  • Commerciële instelling
  • Klantgericht, resultaatgericht, flexibel en enthousiast
  • Kennis van de Engelse- en Spaanse taal

Wij bieden:

  • Een prettige en nieuwe werkomgeving
  • Een interessante functie bij een internationaal opererend bedrijf
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO Beroepsgoederenvervoer)

Interesse? Dan ontvangen wij graag jouw motivatiebrief en CV per mail.

Mailen graag naar Personeelszaken pz@overveld.nl